Najczęściej zadawane pytania

Czy otrzymam faktury VAT czy tylko paragony?

Tak, na życzenie wystawiamy faktury Vat oraz paragony. Prosimy to zaznaczyć przy składaniu zamówienia.

Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Nie, nie ma takiej konieczności. Możesz upować bez zakładania konta w VeaShop.pl.

Jak mogę zapłacić w VeaShop.pl?

Albo tradycyjnym przelewem bankowym na konto 25 1240 6595 1111 0010 6385 8351 (PKO S.A.) albo za pośrednictwem sytemu płatności transferuj.pl

Jakie są koszty wysyłki zakupionych w sklepie towarów?

Jeśli zamówisz dowolne dwa produkty z naszej oferty przesyłka jest darmowa.
W pozostałych przypadkach

a) opłata za pobraniem: 17 zł,
b) płatność on-line: 13 zł,

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Tak, na Twoje życzenie możliwa jest zmiana zamówienia przez dodanie lub usunięcie wybranej pozycji, o ile nie nastąpiła jeszcze płatność za zamówienie albo do chwili spakowania paczki, jeśli w zamówieniu wybrana została płatność przy odbiorze. Później zmiany w zamówieniu nie będą możliwe. W celu zmodyfikowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Na terenie miasta Poznani i okolic możemy dowieźć zakupioną przesyłkę.

Chciałbym zwrócić zakupiony towar, co mam teraz zrobić?

Konsumentem ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Jaką firmą wysyłacie zamówiony towar?

Wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.

Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę?

Prosimy o kontakt ze sklepem.

Facebook

Email marketing powered by FreshMail
 

Zapisz się, aby otrzymywać najnowsze informacje o naszych produktach!

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail